07 agosto 2012

Coffee Brake Spanish

Przeszukując głębiny internetu trafiłam na świetny kurs hiszpańskiego prowadzony przez sympatyczną parę Szkotów. Kurs nosi nazwę Coffee Brake Spanish i jest dostępny tutaj oraz na stronie radiolingua (10 pierwszych lekcji), gdzie można znaleźć także kursy innych języków (w tym Polskiego). Krótkie lekcje (trwające tyle co przerwa na kawę) w formacie mp3 udostępnione są za darmo, natomiast płatny jest dostęp do zapisów z lekcji, ćwiczeń i innych materiałów dodatkowych. Prowadzący oczarowali mnie swoimi sympatycznymi głosami i cudownym szkockim akcentem, za który są oczywiście krytykowani (no jak to! przecież źle nauczą ludzi wymowy!). Na koniec jedyny minus tego kursu: trzeba znać angielski, gdyż lekcje te są po angielsku (co dla mnie jest właściwie plusem, gdyż mam jakby dwa w jednym). W następnych postach udostępniać będę swoje notatki z tych lekcji. Ponieważ jestem początkująca, prawdopodobnie w notatkach będą błędy więc proszę mądre głowy, które przypadkiem tu trafiły, o wytykanie ich. Dziękuję.


2 comentarios: