10 agosto 2012

cbs - 04 - gdzie mieszkasz

Coffee Break Spanish 4

Lekcja jest dostępna na Radio Lingua oraz na stronie CBS.

Kontynuacja dialogów z lekcji 3
Początek to powtórki, słówka znajdują się w poprzednich postach.



tak
nonie


Mark: ¿Eres de Escocia? (Jesteś ze Szkocji?)
Kara: Sí, soy de Escocia. (Tak, jestem ze Szkocji.)
Kara: No, no soy de Escocia. (Nie, nie jestem ze Szkocji.)

Mark: ¿Es Usted de España? (Jest Pan/Pani z Hiszpanii?)
Kara: No, no soy de España. (Nie, nie jestem z Hiszpanii.)

 Soy Mark = Me llamo Mark.

Vivo en Glasgow.
Mieszkam w Glasgow.
Vivo en Escocia.
Mieszkam w Szkocji.
¿Dónde vives?
Gdzie mieszkasz?
Yo vivo en Edimburgo.
Mieszkam w Edynburgu.
¿Dónde vive Usted?
Gdzie Pan/Pani mieszka?
Soy de Glasgow, pero vivo en Edimburgo.
Jestem z Glasgow, ale mieszkam w Edynburgu.
Soy de Madrid, pero vivo en Barcelona.
Jestem z Madrytu ale mieszkam w Barcelonie.
ahora
teraz





No hay comentarios:

Publicar un comentario